Could We and Should We Make Learn the Value of Support ? Customer Perceived Value and Inter-Organisational Learning within the Systems of Entrepreneurship and SME Support : Case of Emerging Countries
Mis à jour le 20 septembre 2014
logo imprimer     

Communication dans un colloque international avec actes (C-ACTI)

MAALAOUI A. & VELMURADOVA M. (2007). "Could We and Should We Make Learn the Value of Support ? Customer Perceived Value and Inter-Organisational Learning within the Systems of Entrepreneurship and SME Support : Case of Emerging Countries". Actes du colloque: 52nd ICSB World Conference. At the Crossroads of East and West : New Opportunities for Entrepreneurship and Small Business, CD-ROM : ECSB / Turku School of Economics, 12-15 juin

Membre(s) IRSIC impliqué(s) :
 

puce Contact puce Espace rédacteurs puce RSS puce SPIP puce ESCAL-V3
Institut de Recherche en Sciences de l'Information et de Communication
21, rue Virgile Marron - 13392 Marseille Cedex 05
2012 - Aix Marseille Université - Tous droits réservés